Чи варто залишати чайові

Похід в ресторан або кафе завжди має на увазі додаткові витрати, і мова йде не тільки про високу вартість страв… Відвідуючи такого роду заклади, багато хто з нас намагаються віддячити офіціанта за Гарне обслуговування,Залишаючи йому чайові.

Зрозуміло, так надходять далеко не все! Думки з приводу фінансової подяки обслуговуючому персоналу дійсно розділилися. Деякі вважають, що це необхідно, а деякі дотримуються думки, що якісне обслуговування – це невід’ємна частина роботи офіціанта, за яку, власне кажучи, він і отримує зарплату. Так давайте ж розберемося, Чи потрібно залишати чайові насправді…

Чи потрібно залишати офіціантам чайові?

У багатьох країнах прийнято залишати чайові завжди і у всіх закладах, а ось сума, якої ви дякуєте офіціанта залежить від того, як вас обслужили. Якщо ви відвідаєте американський ресторан і не залишите на чай ні копійки, це розцінять як неповагу до праці працівника закладу та Порушення етикету.

Якщо ви захочете залишити чайові офіціанту в Японії, він вважатиме це образою. У розумінні японців якісний сервіс – це не розкіш, а прямий обов’язок кожного працівника.

У нас же немає усталених норм і правил, яких необхідно дотримуватися. Все залежить від бажання самого гостя. Багато рестораторів вважають, що чайові – це Показник гарного сервісу. І рекомендують власникам задуматися про набір нового персоналу, якщо клієнти не дякують офіціантів за якісне обслуговування.

Звичайно, робота офіціанта полягає саме в тому, щоб виносити блюда, сервірувати столи, допомагати гостям з вибором страв і робити все це дуже грамотно, якісно і з лагідною усмішкою на обличчі.

Більшість людей вважає, що Залишати гроші на чай потрібно, оскільки у офіціантів маленька зарплата і виживають вони тільки завдяки фінансовій подяки. Але хіба вчителям залишають чайові за те, що вони роблять свою роботу? Багато хто вважає, що це набагато логічніше, адже вони не тільки читають свій предмет, а ще й стежать за дисципліною, самопочуттям і комфортом учнів. Ніхто ж не приходить, не дає викладачеві чайові за те, що він зупинив бійку або допоміг учням вирішити їхні особисті проблеми.

З іншого боку, робота офіціанта досить непроста і, на жаль, низькооплачувана. Тільки уявіть, що вам весь день потрібно бігати і розносити тарілки з їжею без можливості просто сісти і відпочити кілька хвилин.

Також Обслуговуючому персоналу доводиться мати справу з різними людьми і залагоджувати конфлікти, які найчастіше відбуваються не з їхньої вини. Така робота вимагає не тільки хорошої фізичної підготовки, але і Стресостійкості.

Досить часто власники ресторанів і кафе навмисно виплачують працівникам досить скромну зарплату. Таким чином вони мотивують свій персонал, адже, щоб добре заробляти, офіціантам доводиться бути з гостями максимально ввічливими і виконувати свою роботу якнайкраще.

Цікаво, що Перші чайові в історії пов’язані з ув’язненими. Виявляється, традиція залишати фінансову подяку з’явилася ще в ті часи, коли людей, які порушили закон, відправляли на страту. Ув’язнені залишали гроші катові за те, щоб процедура позбавлення життя була менш болісним. Адже саме від ката залежало те, наскільки швидко і «безболісно» людина покине світ живих.

Якщо ж говорити саме про Ресторанній справі, то можна сказати, що мода на чайові прийшла до нас з Європи. Наприклад в Англії в XVIII столітті чоловіки передавали шинкар монетку з запискою, в якій просили обслужити їх настільки швидко, наскільки це можливо.

Все-таки до цих пір не існує єдиної думки про те, чи варто залишати офіціантові гроші на чай. Все залежить від настрою і переваг самого гостя. Тут кожен вирішує сам для себе.

Поділіться статтею зі своїми друзями, ми впевнені, що це стане однією з найцікавіших тем для обговорення! І обов’язково пишіть в коментарях, якої точки зору дотримуєтеся ви.

Увага!

10 Фото, Які Гарантовано Піднімуть Вам Настрій !
10 Фото, які гарантовано піднімуть Вам Настрій !


18 Геніальних Рішень Повсягденних Проблем !

Нема на чому розігріти піцу

Увага!

10 Секретів Які Ви Точно Ще Не Знали!



Ще статті спеціально для Вас:

Коментування заборонено.