У соціальних мережах хороші вести поширюються набагато швидше, ніж погані

у соціальних мережах хороші вести поширюються набагато швидше, ніж погані
Як правило, всі найрезонансніші негативні новини ЗМІ виносять на першу смугу. Однак нове дослідження вчених з університету Пенсільванії про динаміку поширення в соціальних мережах новин різного характеру змушує засумніватися в доцільності такого підходу.

Проаналізувавши безліч новинних статей у The New York Times, які протягом декількох місяців відправлялися читачами по електронній пошті, дослідники прийшли до висновку, що найчастіше читачі пересилали статті на наукові теми.Відзначається також, що висловлювання людей і коментарі по новинам були в основному позитивними. При цьому психологи і нейробіологи заявляють, що чим ширше був коло спілкування користувача у соціальній мережі, тим з більшою ймовірністю він публікував саме хороші новини.

Помічена ще одна тенденція – користувачі соціальних мереж набагато частіше діляться смішними і захоплюючими історіями, а не страшилками, що викликають гнів і занепокоєння.

Увага!

10 Фото, Які Гарантовано Піднімуть Вам Настрій !
10 Фото, які гарантовано піднімуть Вам Настрій !


18 Геніальних Рішень Повсягденних Проблем !

Нема на чому розігріти піцу

Увага!

10 Секретів Які Ви Точно Ще Не Знали!



Ще статті спеціально для Вас:



Просто Останні Статті:

Коментування заборонено.