Чотири правила успішного стартапу

От ви прокинулися з нестримним бажанням створити щось нове – продукт, проект, послугу… З кожною хвилиною відчуваєте, як ця нова ідея все більше і більше проникає у свідомість. Ви відчуваєте до задуманого теплі романтичні почуття, уявляєте, як відкриваєте свій новий продукт людству, як будете його продавати, а всі його купуватимуть…

Стоп! Не поспішайте. Давайте по порядку. Відкладемо романтику, і будемо крок за кроком вибудовувати ланки в маркетингову ланцюжок.

Крок 1. Хто ?
Проаналізуйте, кому конкретно може бути цікава ваша ідея, і хто буде готовий за неї заплатити. ХТО він – потенційний клієнт (покупець, споживач ) ? Створіть його соціальний портрет. Чим детальніше, тим краще. Вік, стать, освіта, сімейний стан, соціальний статус, професія, рівень доходу, захоплення…

Всі ці характеристики тим чи іншим чином впливають на поведінку вашого майбутнього клієнта. Помічали, що люди з різним рівнем доходу купують різні види сиру ? А ось, наприклад, більшість жінок віддає перевагу морській рибі, на відміну від чоловіків, які більше люблять річкову. ( Хоча, хто знає, може, через їх заповітної мрії вирватися на рибалку? )

Крок 2. Навіщо ? Чому ?
Навіщо люди щось купують? Чому саме це? Згідно з моїми спостереженнями, або тому, що це дуже потрібно, або тому, що чогось дуже хочеться. До чого відноситься ваш потенційний продукт – до предметів першої необхідності або до предметів, що приносить задоволення. Це допоможе вам краще розібратися в особистої мотивації клієнта, яка і вплине на його рішення про покупку.

Далі продовжуйте з’єднувати ланки свого маркетингового ланцюжка міркуваннями, чому клієнт повинен віддати перевагу саме вашому продукту. Чим цей продукт буде відрізнятися від іншого такого, який виробляють конкуренти? Чому він буде краще ? Може, якісніше, може – дешевше ?

Крок 3. Як ?
Продумайте, як розповісти світові про вашому новому продукті найбільш ефективним способом. У цьому зв’язку раджу використовувати ті види реклами та піару, які безпосередньо мають відношення до вашого потенційного клієнта, до сфери його інтересів і захоплень, а також до його місцезнаходженням.

Було б нерозумно піарити вермішель тільки у Фейсбуці, або тільки за допомогою розсилки прес – релізів, а освітню програму для студентів – тільки в друкованих ЗМІ або в супермаркетах. Одним словом : реклама та піар повинні йти рука об руку з вашим клієнтом і не відставати від нього ні на крок.

І ще: розробіть супер- класний меседж, який представляє ваш продукт – енергійний, захоплюючий і підкреслює його унікальність.

Крок 4. Що?
Аналізуйте все: і потенційного клієнта, і те, як він себе веде, і те, що він купує, чому саме це, і як він дізнався про це, і, взагалі, чи задоволений він своєю покупкою. А ще аналізуйте продукти своїх конкурентів, їх сильні і слабкі сторони, а також де і як вони їх рекламуються.

Потім, маючи у своєму арсеналі достатньо інформації, можна приступати до безпосереднього створення вашого продукту, який, вийшовши на ринок, вже напевно не загубиться серед йому подібних.

Ви подбаєте заздалегідь, щоб він був затребуваним, унікальним і своєчасним, зв’язавши всі ланки маркетингового ланцюга воєдино.

Увага!

10 Фото, Які Гарантовано Піднімуть Вам Настрій !
10 Фото, які гарантовано піднімуть Вам Настрій !


18 Геніальних Рішень Повсягденних Проблем !

Нема на чому розігріти піцу

Увага!

10 Секретів Які Ви Точно Ще Не Знали!



Ще статті спеціально для Вас:



Просто Останні Статті:

Комментарии закрыты.